Wysłany: Pon 18 Sty, 2010 22:28 Dzień dobry, czyli przedstaw sie innym użytkownikom forum :)
W tym temacie, piszemy krótki "życiorys" o sobie samym ile mamy lat, jak mamy na imię, co aktualnie porabiamy - praca/szkoła/studia, jakie mamy hobby, z jakiej pochodzimy miejscowości, etc.
Zapraszam do przywitania się oficjalnie na forum promocje24 - PROMOCJE W ZASIĘGU RĘKI
Witam! Moim hobby jest bukamacherka! Głównie obstawiam piłkę nożną , rzadziej hokej, kosz i tenis. Innych dyscyplin nie ruszam bo się po prostu na nich nie znam. Poza tym studiuję ale już nie długo koniec, mam taką nadzieję, ile można się uczyć - magazynier wystarczy co o sobie? zwykły chłopak z osiedla, dla swojaka swój, prawdziwy dla prawdziwych w resztę wbijam... sami wiecie co. Kocham rap, dziewczyny i coca-colę. Nienawidzę frajerów, krzywych akcji i reklam. Pozdrawiam A. Perez
Yo !
Mam na imię Paweł, 23lata, kawaler, ale tutaj to chyba przyszłej wybranki serca nie znajdę Od czasów licealnych "bawię się" w typowanie zakładów, teraz tylko praktycznie korzystam z promocji bukmacherskich, bonusów, itd. Teraz próbuje swoich sił w pokerze sportowym, w którym mam nadzieję, że coś osiągnę. Mieszkam niedaleko Krakowa, a więc tutaj liczą się tylko dwa kluby, jestem sympatykiem Wisły Kraków, ale nie jakimś zagorzałym kibicem. Oprócz piłki nożnej, bardzo lubię oglądać zmagania na pakietach koszykarskich (NBA) oraz tenis. A więc jeszcze raz oficjalnie, witam wszystkich ;-)
Mam na imie Marek, nałogowy bukmacher, posiadam gospodarstwo rolne, ktore jest moim glownym zrodlem dochodu. Stan cywilny - prawie kawaler , zona od 4 lat i dwojka dzieci, odpowiednio 3 i roczek ;-)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum